مطالب دیگر

تازه ها

مطالب دیگر

نظرات ()

نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین aTube Catcher 3.8.7980

 

aTube Catcher

 

aTube Catcher نرم افزار ی کاربردی است که به شما امکان دانلود و تبدیل فرمت ویدئوها را می دهد تا شما با دانلود ویدئوهای آنلاین، بتوانید آنها را ذخیره کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. این نرم افزار از سایت هایی مانند MySpace, Dailymotion,Google, Yahoo!, Metacafe و بیش از ۱۰۰ سایت به اشتراک گذاری ویدئوی دیگر کاملا پشتیبانی می کند. جهت دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود


 

 

دانلود Bricsys Bricscad Platinum v14.2.17.35160 – نرم افزار نقشه کشی حرفه ای

Bricsys BricsCad Platinum

 

Bricsys BricsCad Platinum : نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است. Bricscad کاربردی کاملاً ۲ بعدی و ۳ بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد و دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است. سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است. Bricscad دارای بیش از ۱۰۰,۰۰۰ کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از ۹۸% موارد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعاً Bricscad را انتخاب می کنند. این نرم افزار یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

 

ادامه مطلب و دانلود


 

 

دانلود برنامه اندروید فیلمبرداری حرفه ای Cinema FV-5 v1.27

برنامه اندروید Cinema FV-5

برنامه Cinema FV-5 یک ابزار قدرتمند برای فیلمبرداری حرفه ای و پیشرفته در دستگاه های اندرویدی می باشد. این نرم افزار برای فیلم سازان، فیلمبرداران و علاقه مندان به دوربین بهترین گزینه است و بوسیله آن می توانید زیباترین فیلم ها را ضبط کنید. اگر می خواهید برای خلاقیت خود حدی وجود نداشته باشید، این برنامه را از دست ندهید چراکه تمام امکانات لازم را دراختیار شما قرار خواهد داد و این امکان را برایتان فراهم می کند که به انواع و اقسام پارامترها و عملکردهای دوربین دستگاه دسترسی داشته باشید تا مناسب شرایط مختلف از آنها بهره بگیرید.

ادامه مطلب و دانلود