جلسه با مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد

تازه ها

جلسه با مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد

نظرات ()

آدينه روز 18بهمن دكتر پيروز ارجمند مديركل دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد، ميهمان گروهي از هنرمندان موسيقي و صاحب نظران اين حوزه بود.

در اين نشست صميمي آقاي ارجمند به معناي واقعي كلمه پاي درددل فعالان موسيقي استان خوزستان نشست.ديد وافق باز ديدگاه هاي ايشان ما را هم اميدوار كرد كه به زودي كليد تدبير و اميد در قفل بسته موسيقي استان هم به گردش بيافتد و دري از درهاي بسته را بگشايد.

يكي از مهمترين موضوع هاي مطرح شده درباره وضعيت بي سرو سامان و سرنوشت انجمن موسيقي خوزستان بود كه متاسفانه به دلايل مختلفي از جمله سومديريت در دوره هاي قبلي، فعاليت هايش به صورت كامل تعليق شده بود.

اينجانب و سه نفر عضو ديگر هيات مديره انجمن موسيقي خوزستان از لحظه انتصاب به عنوان عضو هيات مديره، انتخاب رييس را در راس برنامه هاي خود قرار داده و در همين رابطه هم چندبار جلساتي را با حضور متوليان فرهنگ و ارشاد خوزستان و بويژه معاونت فرهنگي برگزار كرديم.در هر جلسه نيز يك نفر از افراد واجد شرايط براي احراز عنوان رياست انجمن موسيقي استان خوزستان را پيشنهاد مي داديم كه در كمال تاسف بدون اعلام دليل موجه، گزينه هاي پيشنهادي از سوي اداره كل ارشاد رد مي شدند!

بهرحال از بركات جلسه با آقاي ارجمند همين تعيين تكليف رياست انجمن بود.جاي تعجب آنجاست كه در اين نشست آقاي مديركل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان انتخاب رييس انجمن و سروسامان دادن را به وضعيت انجمن را از دغدغه هاي اصلي خود بر مي شمرد!!

در ان جلسه بر هيچ كس پوشيده نبود كه سعي اداره كل ارشاد در تحميل گزينه اي خاص، دليل اصلي تاخير طولاني مدت براي تعيين تكليف انجمن موسيقي بوده است.

در هرصورت من وظيفه خود دانستم در آخرين لحظات اين نشست ضمن پوزش از تمامي هنرمندان و حاضران توضيحات كوتاهي درباره فرآيند انتخاب رييس و از سرگيري فعاليت هاي انجمن خدمت مديركل دفتر موسيقي ارائه كنم و اشاره اي هم به كوتاهي اداره كل ارشاد در اين خصوص داشتم.

خوشبختانه توضيحات مفيد واقع شد و بلافاصله پس از جلسه؛ درفضايي بسيار دوستانه و صميمي  آقاي ارجمند به موضوع رسيدگي نمود و نشان داد كه واقعا اهل عمل است.